Tuesday, January 10, 2017

ספסל עץ לאחסון, ריהוט גן ומה שביניהם

ריהוט גן הינו תחום ענק של רהיטים מכל הסוגים וכל המינים, הוא כולל רהיטים מעץ אשר עשויים מסוגים שונים של עץ, גוונים שונים שלו ורמות גימור שונות, הוא גם כולל רהיטים ממתכת ברמות וסוגי פרזול שונים, הוא כולל רהיטים אשר משלבים זכוכית והוא כולל רהיטים מבד אשר עמיד יותר לתנאי חוץ כמו ספות או כורסאות. היתרון של תחום רהיטי הגן הוא שתודות למגוון הרב של סוגי ריהוט הגן שניתן למצוא, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לעצב את גינת הבית שלנו או את המרפסת שלנו בהתאם לסגנון העיצובי אותו הוא רוצה להשיג או בהתאם לסגנון העיצובי של יתר הבית שלנו.

עיצוב הגינה בסגנון יוקרתי

אחת האפשרויות העומדות בפנינו הוא עיצוב יוקרתי יותר, עיצוב אשר שם דגש על איכות הרהיטים ומתאים יותר לבתים גדולים כמו וילות אשר בהם שמים דגש על היוקרתיות. על מנת להשיג קו עיצובי יוקרתי של רהיטי גן לחצר או למרפסת נוכל להשתמש בספות מבד מיוחד אשר עמיד לתנאי חוץ. בנוסף נרכוש לאותה גינה או מרפסת שולחן אשר משלב אלמנטים של פרזול יוקרתי עם מגש זכוכית יוקרתי. במסגרת אותם רהיטים אנו למעשה נבנה לנו סלון נוסף בחצר הבית שבו נוכל לארח אורחים בסגנון יוקרתי יותר ולא על כסאות פלסטיק רגילים.

עיצוב הגינה בסגנון חמים ביתי וכפרי

סגנון עיצוב נוסף הוא העיצוב אשר מתאים יותר לבתי אשר מעוצבים בסגנון כפרי או מודרני והוא כולל רהיטי גן מעץ. היתרון של עבודה עם רהיטי גן מעץ הוא שנוכל להתאים אותם כמעט לכל רהיט שכבר קיים בבית או בחצר שלנו. כך למשל הצבתו בחצר של שולחן אוכל גדול מעץ לצד שני ספסלים יקנה לנו פינת אוכל נוחה מאוד. בנוסף שילוב של ספסל עץ לאחסון ליד השולחן או במקום אחר בגינה גם יקנה לנו שטח נוסף לאחסון חפצים שונים אשר אין להם מקום בביתנו כמו כלי הגינה למשל, ציוד לטיולים וכדומה. העבודה עם רהיטי עץ מקנה לבית ולחצר תחושה חמימה יותר ובעיקר נותנת לנו להרגיש יותר בבית.

https://www.youtube.com/watch?v=8hSALomAdI0

מאמר זה פורסם באתר פארק בנצ' לשימוש פנימי בקישור המצורף ספסל עץ לאחסון, ריהוט גן ומה שביניהם

No comments:

Post a Comment